Jak Wygrywać Pojedynki w Archero

pojedynki w archero
Pojedynki w grach za energię, już nieaktualne
Pojedynki rankingowe za klejnoty – dobór umiejętności

Cześć. Archero to prosta gra ale aby wymasterować umiejętności i osiągać dobre wyniki w pojedynkach trzeba się trochę nagimnastykować. Oczywiście wymaga to czasu i treningu.

Rodzaje Pojedynków w Archero

W wydarzeniach, w opcji pojedynki (Hero Duel), obecnie mamy 4 rodzaje pojedynków.

  • Let’s Hero Duel za 2 punkty energii (Gra nierankingowa)
  • Gra rankigowa za 10 klejnotów, wygrana: 20 pucharów i 18 klejnotów
  • Gra rankigowa za 40 klejnotów, wygrana: 60 pucharów i 65 klejnotów
  • Gra rankingowa za 100 klejnotów, wygrana: 100 pucharów i 150 klejnotów

W ciągu dnia, możemy wykonać 10 pojedynków rankingowych i dowolną liczbę pojedynków nierankingowych z osobą która będzie posiadała kod dostępu do pokoju pojedynków stworzonego przez was. Jeśli gramy z kimś obok, jest to doskonała szansa na trening. Zanim zaczniemy wydawać klejnoty na pojedynki, najpierw należy się przeszkolić w grach rankingowych za energię.

Czym Różnią się Pojedynki od Regularnych Misji w Archero?

Pojedynki mają nieco inny sposób celowania w przeciwnika. W normalnych misjach mamy automatyczne skupienie celu na przeciwniku, gdzie trafiany jest ten który stoi najbliżej i jest możliwy do trafienia, natomiast w pojedynkach mamy wahadło które przesuwa się w obszarze ok. 30° w kierunku przeciwnika. Oznacza to tyle że grot wahadła musi znajdować się w prostej linii z przeciwnikiem aby dostał pocisk. Pociski nadal wystrzeliwane są automatycznie kiedy przeciwnik znajduje się w zasięgu broni.

Archero – Gry Rankingowe

Gry rankingowe za energię różnią się od tych za diamenty. W grach za diamenty otrzymujemy 4 umiejętności do wyboru. W grach za energię mamy do dyspozycji standardowy pocisk, niezależnie od broni. Warto nauczyć się posługiwać wahadłem na grach rankingowych za energię aby nie wydawać diamentów, zwłaszcza w pierwszej fazie rozwoju konta, gdzie diamenty są potrzebne na zakup ekwipunku.

Rodzaje Taktyk w Pojedynkach w Archero

Okrążanie Przeciwnika

Taktyka może być skuteczna na otwartej przestrzeni. Polega na okrążaniu przeciwnika do momentu aż grot wahadła nie znajdzie się w miejscu które zagwarantuje nam trafienie. Wadą tej techniki jest jej przewidywalność. Jeśli nie zmieniamy kierunku ruchu po okręgu, przeciwnik szybko zorientuje się się kiedy oddać strzał.

Wykorzystanie Przeszkody

W pojedynkach na różnych mapach znajdują się przeszkody, które stanowią doskonałą ochronę i szansę na zebranie sił. Można je wykorzystywać również jako tarczę w bliskich atakach. Dodatkowe umiejętności takie jak miecze, meteory, wirujące koła czy spadające gwiazdy mogą naruszyć przeciwników chowających się za przeszkodami, więc jeśli przeciwnik nie posiada takich umiejętności a my posiadamy, to możemy go pokonać unikając konfrontacji chowając się za przeszkodami. Wadą tej techniki jest czasochłonność. W przypadku pojedynków za energię, umiejętne wykorzystanie przeszkody może być bardzo uciążliwe dla przeciwnika który w końcu może się zdecydować na atak w zwarciu.

Atak Serią

W grach rankingowych za energię jest to sztuczka umożliwiająca serię ataków. Dobrze skierowana, przesuwająca się za przeciwnikiem seria ataków może zagwarantować nam szereg czystych trafień i doprowadzić do wygranej. Mechanizm pojedynku jest tak skonstruowany że postać oddaje strzał zaraz po zatrzymaniu się, więc jeśli przesuwamy się kilka razy o milimetr, oddajemy serię strzałów za każde przesunięcie jeden. Wahadło też się przesuwa ale jeśli w kierunku ruchu przeciwnika, to mamy go na widelcu.

Technika Małych Okręgów

Aby ustawić wahadło w dogodnej dla nas pozycji, nie musimy poruszać się po linii prostej, ponieważ łatwo wtedy przewidzieć gdzie będziemy się znajdować. Wystarczy że chodzimy po niewielkim okręgu i w ciągu sekundy jesteśmy w stanie dobrze się ustawić.

Zig Zag

Podobnie jak w przypadku małych okręgów możemy poruszać się wężykiem lub zig zag, co zmniejsza szansę na przewidzenie pozycji i oddanie skutecznego strzału w naszą stronę.

Oprócz wykorzystania przeszkody omówionego w pojedynkach za energię, jest kilka szczególnych taktyk dla pojedynków za klejnoty które wynikają z połączenia umiejętności.

Spinning Sword Combo i Kamikadze

Jeśli wylosowały nam się wirujące miecze w liczbie 3, możemy spróbować taktyki Kamikaze. Idziemy wtedy na przeciwnika i wykańczamy go mieczami.

Combo Spadających Gwiazd

Tutaj warto ustawić się za przeszkodą i bombardować przeciwnika

Sword Strike i Ucieczka

W tej technice, jeśli posiadamy miecze – sword strike, możemy unikać ataków przeciwnika i uciekać, podczas gdy miecze cały czas będą go atakować.

Rear Arow + Bouncy Wall Combo

Jest to technika która umożliwia wystrzelenie dwóch strzał w stronę przeciwnika, jednej z delikatnym opóźnieniem co wynika z faktu że strzała została odbita od ściany za nami. Może doprowadzić do dezorientacji przeciwnika oraz atakować przeciwników za przeszkodami.

Elemental Damage + Attack + Critical

Jeśli gramy postaciami które posługują się dodatkowym elementem tak jak Phoren ogniem czy Shade ciemnością, możemy spróbować skalować obrażenia zadawane elementem. Jeśli pojawi nam sie do wyboru skill Elemental Damage a mamy np. Phorena, który w bazie ma ogień, dodajemy mu drugi element i np. Attack Boost lub Critical Strike. Zdziwicie się jak mocno przeciwnik potrafi oberwać po takim kombinowanym ataku.

Ok, to na razie tyle. W filmiku moje pojedynki rankingowe za energię. Bawcie się dobrze!

Rate this post

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *