Raid – Demon Lord Boss Klanowy

boss klanowy - raid the shadow legends

Demon Lord – Podstawowe informacje

Jak już zapewne zorientowaliście się, z bossa klanowego można otrzymać bardzo dobre nagrody, włącznie z odłamkami (shards) pozwalającymi na przywołanie nowych bohaterów. Pan Demonów będzie też waszą biblioteką, ponieważ w nagrodach znajdują się tomy o rzadkości adekwatnej do poziomu pana. W trakcie walki, wraz z przekroczeniem 10 rundy, Demon Lord staje się coraz trudniejszy. Wymagana jest odpowiednio skompletowana drużyna, która stanowi klucz do zgrabienia łupu jaki pozostanie po potyczce. Oczywiście im silniejsza i bardziej wytrzymała banda championów tym lepiej ale jest kilka aspektów na które warto zwrócić uwagę.

Obrażenia Procentowe Podczas Walki z Panem Demonów

Ten potwór ma ogromne ilości punktów życia (hp). Co będzie działało lepiej niż obrażenia procentowe? Oczywiście mam tu na myśli truciznę małą i dużą, odpowiednio 2,5% i 5% obrażeń, spalanie hp (hp burn) gdzie ilość obrażeń zależna od rzadkości bohatera i bomby które również potrafią bossa zaboleć. Oczywiście twórcy nałożyli pewne ograniczenia i ilość obrażeń nie przekroczy limitu który jest z kolei zależny od poziomu trudności bossa, bo różnią się one również ilością punktów życia. Zatem, im boss trudniejszy, tym więcej będzie otrzymywał obrażeń. Niestety im wyższy poziom bossa tym trudniej będzie rzucić na niego truciznę, bombę i spalanie hp ponieważ ma wyższy współczynnik odporności (res) na osłabienia (debuff). W internetach na pewno znajdziecie sobie wymagany poziom celności (acc) w zależności od bossa, aby przebić jego odporność (res). Im większa celność tym lepiej ale jak zwykle, coś kosztem czegoś. Budżetowym championem który na starcie ma truciznę jest nasz ulubiony Kael, a z pomocą przyjdzie mu Frozen Banshee która posiada umiejętność zwiększenia wrażliwości na truciznę, co przekłada się na ilość zadawanych obrażeń. Jej dodatkowym atutem jest umiejętność zwiększania wskaźnika tury sojuszników, za każde osłabienie (debuff) na demonie. Dwie Frozen Banshie potrafią znacznie przyspieszyć zadawanie obrażeń ale są tak słabe że powinny znajdować się w towarzystwie czempiona posiadającego umiejętność blokowania obrażeń (block damage) lub nieśmiertelność (unkillable).

Obrażenia Uzależnione od Punktów Życia Bossa

Istnieją championi których obrażenia uzależnione są od ilości punktów życia przeciwnika. Najpopularniejszym i najbardziej pożądanym rzadkim championem jest ciemna elfka Coldheart, która oprócz użyteczności w walce z klanowym bossem, świetnie radzi sobie również z ognistym rycerzem. Steel Bowyer również posiada podobną umiejętność i dodatkowo leczy się, co wydłuża jej agonię w potyczce z Panem demonów. Te dwie rzadkie championki kombinują swój atak wraz ilością obrażeń od punktów życia oponenta i potrafią lekką ręką zadać 100 000 obrażeń jednym strzałem bossowi na poziomie brutal. Niestety ich umiejętności posiadają dość długi czas reaktywacji. Steel Bowyer 5 tur, Coldheart 4 tury, więc przyda się na pewno coś co skróci czas odświeżania umiejętności (umiejętność bohatera, ekwipunek, mistrzostwo, czy też dwie Frozen Banshie). Prawdziwym znakiem zapytania jest niespotykany Armiger, który jest championem obrony i obrażenia zadawane przez niego są uzależnione od jego współczynnika obrony (def) oraz punktów życia bossa. Ta umiejętność odświerza się co 2 tury, zatem przy odpowiednim ustawieniu można doprowadzić do częstego ataku tą właśnie umiejętnością. Niestety nie zdążyłem go w pełni zbudować, zawsze na 5 gwiazdkach jest pożywieniem dla innych championów.

Nieśmiertelność

Niezmiernie pożądanymi championami w walce z Panem Demonów, są tacy którzy potrafią rzucić blokowanie obrażeń (block damage) lub nieśmiertelność (unkillable), na całą drużynę. W przypadku posiadania 2 takich championów, można spokojnie dojść do maksymalnej ilości 50 tur walki. Po tym czasie boss omija te dwie umiejętności, zatem jego cioś będzie śmiertelny. Aby osiągnąć poziom 50 tur, można walczyć ręcznie albo umiejętnie posłużyć się księgami, aby umiejętności odpalały się synchronicznie i zapewniały naszej drużynie trwałą nieśmiertelność. Najbardziej porządanym bohaterem do walki z demonem, zapewniającym umiejętność nieśmiertelności (unkillable), jest Ogryn – Maneater. Nie dość że rzuca nieśmiertelność na 2 tury, to dodatkowo blokuje osłabienia (block debuffs), co czyni go jednym z najbardziej wartościowych czempionów do walki z panem.

Osłabianie Pana Demonów

Oprócz poszczególnych umiejętności które pomagają w zadawaniu obrażeń temu ogromnemu demonowi, trzeba mieć na uwadze osłabianie go. Ograniczenie obrony (decrease def), osłabienie (weaken) czy hex, spowodują maksymalizację zadawanych obrażeń. Dodatkowo możemy używać wzmocnień (buff) takich jak zwiększenie ataku i obrony oraz zwiększenie szansy na trafienie krytyczne co również wpłynie na zadane obrażenia. Bohaterowie których atak oparty jest na obronie, po otrzymaniu wzmocnienia zwiększenie obrony (increase defense) również będą zadawać więcej obrażeń.

Nieśmiertelna Drużyna Na Demon Lorda

Nieśmierelną drużynę można zbudować za pomocą jednego championa z umiejętnością unkillable lub block damage (Maneater, Helicath, Roshcard, Sir Nicholas i inni), następnie przeba posiadać bohatera który będzie resetował umiejętności w spoczynku (Pain Keeper), 2x Frozen Banshie i do tego jakiś porządny osłabiacz taki jak Fayne, który będzie pilnował aby boss był słaby. W przypadku posiadania 2 championów z block damage lub unkillable, obydwie frozen banshie można zastąpić.

Ok, to z grubsza tyle, daj mi znać jeśli pomogłem w jakimś stopniu, każda informacja zwrotna jest lepsza od żadnej;)

koniecznie sprawdź jak walczyć na arenie

I zainstaluj Raid, jeśli tej gry nie masz.

Rate this post

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *